loading...
هیئت متوسلین به حضرت علی اکبر (ع)
سید مجتبی قیاثی بازدید : 73 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

حضرت زهرا(س)-شهادت


یافتم میقات من پشت دَرَست

حفظ «رب البیت» از حج برترست

رَمی شیطان کردم از امر جلیل

تا بگیرم کعبه از اصحاب فیل

حضرت زهرا(س)-شهادت


یافتم میقات من پشت دَرَست

حفظ «رب البیت» از حج برترست

رَمی شیطان کردم از امر جلیل

تا بگیرم کعبه از اصحاب فیل

بسته بودم پشت در احرام خود

رهسپر کردم به مسجد گام خود

سعی کردم تا نماند فاصله

از صفا تا مروه کردم هروَله

گفتم او شمع است و من پروانه‌‌ام

بر نگردم بی ‌علی در خانه‌ام

حجّ من رخسار حیدر دیدن است

طوف من دور علی گردیدن است

آنقدر ای قبلۀ  بیت ‌الحرام

دور تو گشتم که شد حجّم، تمام

حاج علی انسانی

حسینیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جهت سلامتی وتعجیل در فرج امام زمان (عج) چند صلوات هدیه می نمایید ؟
    کتابخانه الکترونیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 206
  • بازدید کلی : 1,204
  • کدهای اختصاصی
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    نمایش وضعیت در یاهو


    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    log